0 0

Київ, Центр (067) 240-53-16
Київ, Поділ (067) 240-53-15
Київ, Лівий берег (067) 240-53-17
Вишгород (067) 240-53-18


Телефонуйте!

0 800 308 777
безкоштовно для ВАС
з будь-якого мобільного чи стаціонарного телефону


Адреси магазинів
та сервісних центрів
на мапі

Переглянути

ВИГОТОВЛЕННЯ НАПРЯМНИХ ШИН STIHL: КРОК ЗА КРОКОМ

STIHL пропонує відповідні шини для будь-якого застосування. Активні розробки, високоякісні матеріали та інноваційні виробничі процеси гарантують якість STIHL для кожної напрямної шини. Зазирніть за лаштунки виробництва STIHL і прослідкуйте за етапами розроблення та виготовлення наших напрямних шин для мотопил.

ЗАГАЛЬНЕ: РОЗРОБКА ТА ВИГОТОВЛЕННЯ ШИН

  • STIHL розробляє напрямні шини для різних застосувань і вимог
  • Прототипи створюються у Вайблінгені в безпосередній близькості від конструкторського відділу
  • Ретельні випробування та тестування гарантують якість STIHL
  • STIHL виробляє суцільні шини, шини зі змінним наконечником та трикомпонентні шини.
  • Полегшені шини завдяки своїй малій вазі ідеально підходять для важких робіт

НАПРЯМНИ ШИНИ З ЗАВОДУ STIHL У ВАЙБЛІНГЕНІ

До розробки кожної нової шини компанія STIHL підходить концептуально на всіх етапах — від розробки до виробництва. Тому розташування центру розробок всього за декілька метрів від виробництва є дуже важливим для злагодженої роботи всіх відділів. Адже більше частина різних типів шин виготовляється саме на заводі STIHL у місті Вайблінген. Окрім цього шини виготовляються на власних заводах у США та Бразилії.

Понад 100 моделей напрямних шин STIHL, що виробляються компанією, відрізняються за довжиною та конструкцією, що дозволяє використовувати їх у різних сферах застосування. Незважаючи на ці значні відмінності, всі шини STIHL мають одну спільну рису: якість шин досягається оптимальним балансом між легкою конструкцією шини, її міцністю і стабільністю в залежності від потреб споживачів.

РОЗРОБКА НАПРЯМНИХ ШИН STIHL

Шлях до виробництва починається з перших кроків розробки прототипу. Спочатку аналізуються потреби клієнтів. Це основний фокус розробки напрямних шин. Виходячи з цього, визначається, для яких робочих завдань буде розроблена нова шина і яким вимогам повинна відповідати модель. Це має безпосередній вплив на конструкцію шини.

Яка конструкція шини підходить для певних завдань?

Трикомпонентні шини: Ці напрямні складаються з трьох металевих пластин, зварених між собою, і однаково підходять як для професійних, так і для приватних користувачів. Трикомпонентні шини забезпечують високу стабільність, незважаючи на низьку вагу, з максимальною довжиною 63 см і, таким чином, забезпечують комфортну і точну роботу.

Шини зі змінним наконечником: Для роботи з товстомірною деревиною ці шини є найкращим вибором для точних пропилів завдяки особливо міцному корпусу. Ці шини доступні в полегшеному виконанні та оптимально адаптовані до професійних потреб у лісовому господарстві. Ідеально підходять для використання з нашими найбільшими бензопилами, такими як STIHL MS 881.

Суцільні шини: ці шини мають суцільний надміцний сталевий корпус. Загартована спеціальна сталь забезпечує високу стійкість і витривалість. Для використання з бензопилами середньої та високої потужності під час роботи з товстомірною деревиною. Відома класика - надійна і довговічна.

Перші ескізи та прототипи

Після того, як визначено призначення та конструкцію напрямної шини, відділ розробок створює на комп'ютері перші ескізи в програмі CAD. Таким чином, нова напрямна шина вже створена віртуально.

На наступному етапі у виробничому відділі на основі CAD-проектів виготовляються перші прототипи. Завдяки близькому розташуванню конструкторського та виробничого відділів у Вайблінгені це можна зробити швидко та легко.

Випробування та оптимізація

Щоб кожна напрямна шина повністю відповідала високим стандартам якості STIHL, проводяться ретельні випробування, що є невід'ємним виробничим процесом. Фінальне випробовування шини на згинання, яке проводиться наприкінці виробничого процесу, це відтворення реальних процесів під час лісозаготівельних робіт. Наприклад, під час коригування напряму різу, шина може деформуватися під дією навантаження. Випробувальний стенд для визначення віддачі дозволяє оцінити загальний вплив на ріжучу гарнітуру та двигун бензопили під кутом та визначити наскільки сильна ця віддача.

Випробування на віддачу: стенд для випробування на віддачу використовується для перевірки поведінки всієї пилки, шини та ланцюга в випадку зворотного удару. Ці дані використовуються в процесі розробки для виробництва напрямних шин, які гарантують максимальну безпеку для користувачів.

Випробування на згинання: за допомогою цього тесту перевіряється стабільність та міцність напрямної шини. Наприклад, під час коригування напряму різу, шина може деформуватися під дією навантаження.

Випробування міцності:
цей тест перевіряє, що всі матеріали, які використовуються в направляючій шині, мають необхідну твердість.

Контроль габаритів:
точні розміри є основною вимогою до кожної шини STIHL. Тому за допомогою цього випробування перевіряється, чи відповідає шина заданим параметрам.

Випуск і тестування по всьому світу

З випуском напрямної шини для серійного виробництва створюються необхідні допоміжні засоби виробництва. Перші серійні моделі знову проходять всі випробування, перш ніж вони будуть надані клієнтам STIHL для практичного використання в усьому світі.

Відгуки про загальну зручність використання та поведінку шини в різних кліматичних умовах надсилаються безпосередньо у відділ розробки у Вайблінгені. Таким чином, з одного боку, властивості шини перевіряються та підтверджуються в реальних умовах, а з іншого боку, різноманітний досвід та відгуки використовуються безпосередньо при розробці шини.

Цікаво знати

Для підвищення ефективності пиляння акумуляторними ланцюговими пилами STIHL розробляє особливо вузькі шини, призначені для професійного використання. Наприклад, шина STIHL Light 04, що складається з трьох частин, з жовтня 2022 року також доступна з шириною паза 1,1 міліметра.

ВИГОТОВЛЕННЯ СУЦІЛЬНОЇ ШИНИ

1. Лазерна порізка

Суцільні шини STIHL спочатку вирізаються на лазерному різальному верстаті з високоякісної легованої та загартованої заготовки. Лазерна порізка не залишає задирок і вирізає не тільки зовнішній контур суцільної шини, а й отвори та шліцьові отвори за один робочий прохід.

2. Перехідні етапи виробництва

Дві литі деталі зі стеліту захищають головку суцільної шини STIHL від зносу, абразивного впливу та високих температур. Спочатку вони приварюються за допомогою лазера. Потім спеціально розроблений компанією STIHL верстат точно шліфує місце з'єднання.

3. Шліфування пазу

На наступному виробничому етапі на закритому шліфувальному верстаті в суцільній шині виточується паз, необхідний для ланцюга. Потім ланцюгова шина знову загартовується. Це гарантує, що суцільна шина відповідатиме найвищим стандартам якості.

4. Свердлення мастильних отворів та фарбування

Перед пакуванням готової суцільної шини свердлять масляні отвори і проводять лакування. Фарбування шини відбувається повністю автоматично за допомогою фарби на водній основі. Високоточна система камер контролює пофарбовану поверхню, розташування отворів і розміри, щоб гарантувати, що кожна виготовлена суцільна шина має перевірену якість STIHL ще до того, як потрапить до клієнта.

ВИГОТОВЛЕННЯ ТРИКОМПОНЕНТНОЇ ШИНИ

1. Зварювання під тиском

Найменшу вагу мають трикомпонентні напрямні шини. Вони складаються з двох бічних пластин і великої центральної пластини, яка має пустотілі вирізи. Ці порожнини створюють легку шину, яку легко використовувати, але при цьому вона має високу стійкість до скручування. Всі три частини запресовуються разом у зварювальному пресі під тиском до 20 тонн і зварюються між собою за допомогою електродів.

2. Загартовування пазу шини

Як і при виробництві суцільної шини, кожна трисекційна напрямна STIHL загартовується на повністю автоматичному верстаті.

3. Монтаж ведучої зірочки

Тепер ведуча зірочка встановлена в торці шини, що складається з трьох частин. Це зменшує тертя ланцюга об шину, оскільки зірочка піднімає ланцюг з шини. Під час монтажу головка шини розкривається і зірочка з підшипником вставляється всередину.

4. Фарбування та нанесення позначок

На завершальному етапі виробництва трикомпонентна шина спочатку фарбується, а потім на ній друкуються сервісні позначки за допомогою системи цифрового друку.

ВИГОТОВЛЕННЯ ШИНИ ЗІ ЗМІННИМ НАКОНЕЧНИКОМ

Напрямна шина зі змінним наконечником — це поєднання корпусу суцільної шини та головки шини трикомпонентної шини. Ці напрямні шини STIHL виготовляються як у класичному суцільному, так і в полегшеному виконанні.

1. Фрезерування заготовки

Щоб виготовити полегшену шину зі змінним наконечником, загартовану сталеву заготовку фрезерують у певних місцях на попередньому етапі виробництва перед лазерним зварюванням, щоб зменшити вагу шини приблизно на одну третину від ваги. Потім приварюється кришка, яка закриває відфрезеровані ділянки.

2. Виготовлення корпусу

Корпус шини зі змінним наконечником проходить ті ж етапи виробництва, що і суцільна шина, тобто спочатку загартовується, ріжеться лазером, а потім в ньому виточується напрямний паз.

3. Виготовлення наконечника шини

Наконечник шини складається з трьох частин, щоб забезпечити кращу керованість завдяки малій вазі при дуже високій продуктивності різання. Спочатку вона скріплюється заклепками з корпусом шини, потім відбувається загартовування шини і, нарешті, монтується зірка відхилення.

Зокрема, полегшені шини STIHL, такі як STIHL Rollomatic ES Light, завдяки своїй на 30% меншій вазі ідеально підходять для дуже важких робіт у лісовому господарстві та відповідають найвищим професійним стандартам.